من دارم تازه وفاداریتو باور میکنم
شیدای عشقم
با تمام وجودم دوست دارم عشقم

 

خوش بحال تو که با نسیم گُل همسفری

خوش بحال تو که از حال دلم بیخبری


دل تو شاده ولی سینه من پر از غمِ

هرچی از درد و غم دلم بگم بازم کمٍ 


من برات ترانه هامو میسپرم به دست باد

تا شایدخاطره هامون دوباره یادت بیاد


یادته اون روزا اسمونمون ابی میشد؟

شبا با اومدنت همیشه مهتابی میشد


یادته چشمای من عکستو نقاشی میکرد

لحظه جدا شدن جاده رو اب پاشی میکرد


اون روزا یه روز دلت از دل من جدا نبود

اون روزا فاصلمون از اینجا تا خدا نبود


اون روزا خیلی قشنگ بود ولی افسوس که کذشت

رفت و شد خاطره هامونو دوباره برنگشت


من با اون خاطره ها زندگیمو سر میکنم

من دارم تازه وفاداریتو باور میکنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط یزدان

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 6497
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


کد آهنگ
@
امار وبلاگ
تعداد بازدیدکنندگان :
تعداد افراد آنلاین :
مرکز آموزش ایرانیان
@@@بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران

@@@
بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران [ Add Webloger to your Favorites ] لاچو له برما با نت کژم